ακτιβιστής οκνηρίας

xρημάτισα υπουργός απέχθειας καθώς και συνδικαλιστικό όργανο ανισορροπίας. τις απελεύθερες στιγμές μου αποτυπώνω μηδενικά σε πάλλευκους κόσμους. διέπομαι από την έμμονη της αναδόμησης μη αναστρέψιμων στιγμών ηδονής και έχω ενστάσεις για την αρχετυπική μορφή του ωραίου

Friday, June 12, 2015

Φύγαμε


Επόμενη στάση, Μεταξουργείο. Θέατρο Περοκέ. Σεφερλής. Ένα λάμδα και ένας τόνος απόσταση. Αναπνοής. Πήρα τη ζωή μου· λάθος! ή σωστό; Τι να λέει; Ψιτ! Εδώ, στο απέναντι πεζοδρόμιο! Nαί, ξένος. Με λες και τουρίστα. Κολιάτσου, Πλατεία Βάθης, Σταθμός Λαρίσης, Λιοσίων, Φωκίωνος, Άγιος Παντελεήμονας. Έχω πολλές αναμνηστικές ακτινογραφίες από αυτά τα μέρη. Για αναψυχή επαναδιαπραγματεύομαι τη σχέση μου με την άσφαλτο. Περιμένοντας το αφεντικό. Samuel Bucket. Μη γελάς. Αυτή η άσφαλτος μου ανήκει! Την κέρδισα με την υπεραξία μου. 

Ευαγγελισμός. Χωρίς θεό. Μα με τόκο. Κόσμος και η κοσμάρα μας. Μια κορασίδα «χαρίζει» επικοινωνία αλαργινή. - 6 ώρες τη μέρα. 6 μέρες τη βδομάδα. 4 βδομάδες το μήνα, 350 μεικτά. Μια χαρά λεφτά για την ηλικία μου! - 67; - ... - Είσαι στη κατάλληλη στάση πάντως κοπελιά. 

Εθνική Άμυνα. Στρατηγέ Ρεχάγκελ, ευπειθώς αναφέρω ότι έφτασα! Από εδώ ξεκινάει η ευρωπαϊκή μου πορεία. Δισάκι στον ώμο, και το κόβω 'σα παν' για... Σκόπια; ΠΓΔΜ; Μακεδονία; Ονόματα χωρίς σημασία. Σκόρπια και αφιλόξενα όλα αν δεν φτάσεις στην πατρίδα. Και πατρίδα είναι όπου τρως και πίνεις είχε πει κάποιος. Πατρίδα είναι όπου τρως, πίνεις και γελάς λέω γω. Πατρίδα δεν είναι όπου επιβιώνεις. Αεροδρόμιο. Τερματικός σταθμός. Πετάω. Σκουπίδια.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home