ακτιβιστής οκνηρίας

xρημάτισα υπουργός απέχθειας καθώς και συνδικαλιστικό όργανο ανισορροπίας. τις απελεύθερες στιγμές μου αποτυπώνω μηδενικά σε πάλλευκους κόσμους. διέπομαι από την έμμονη της αναδόμησης μη αναστρέψιμων στιγμών ηδονής και έχω ενστάσεις για την αρχετυπική μορφή του ωραίου

Saturday, October 04, 2008

Αργοπεθαίνοντας

Γίνεσαι κοινωνός σιωπής

Βιώνεις το μεγαλείο της φωτοσύνθεσης

Μετουσιώνεις στον οργασμό τη φθίση

είσαι ο μαστροπός του υπέρτατου

Τι και αν τα αλλοτινά σου χάδια

Γίνονται πλέον χαλκεύματα αφής

σβήνοντας ανοίγει το βήμα σου μακρύτερα

πέρα από την ενδεδειγμένη βιογραφία της κίνησης

η ζωή τότε μοιάζει με ημιτελές μονόπρακτο του Αρτώ

ενώ πριν φαινόταν grande

σαν Μήδεια του Μινωτή με την Κατίνα

Μη φοβάσαι αγάπη μου

Δεν πρόκειται να χάσεις τίποτα σπουδαίο φεύγοντας

Αλλά αν επιμένεις

Θα σου γράψω σε dvd

Τις καλύτερες σκηνές από το τέλος του κόσμου

Και στο mp3 player της ψυχής σου θα

Περάσω, για να σου κρατάνε συντροφιά,

Τα αγαπημένα σου τραγούδια

Ναι αυτά που πάντα σε μελαγχολούσαν

Μέσα στην μεγαλορρημοσύνη της συντακτικής σου πληρότητας

Έλα τώρα, μη μου προτάσσεις κυανοπώγωνα

Την αιχμηρή ρομφαία του προσώπου σου

Αφού το ξέρεις πως δεν με ενοχλεί

απλώς κουράστηκα να μουλιάζω

Στην χλωρίνη τα ματωμένα μπλουζάκια της ψυχής μου

Ετοίμασες τη βαλίτσα σου;

Όχι! ο άνθρωπος μου είπε, να πάρεις μόνο ένα ζευγάρι γόβες

Και ει δυνατόν κατακόκκινες.

Γμτ, δεν μπορώ να θυμηθώ την ισοτιμία ευρώ με οβολό…

Τι και ¨τι έγινε;¨ Πώς θα πληρώσεις τον taxi driver;

Δεν μου είπε τίποτα για τα χάπια σου.

Για καλό και για κακό ζήτα του την άδη-α.

Φιλάκια

Μήνυμα ελήφθη

Babes??? Γράφω αυτό το ποίημα και έρχομαι.

Σ’ αγαπώ.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home